تلفن تماس : 45102-021

 آدرس  دفتر مرکزی شرکت رایان دل : تهران - فلکه دوم صادقیه - برج گلدیس - طبقه ۱۱ - واحد۱۴

 

 

تعمیرات لولای لپ تاپ دل


تعمیرات لولای لپ تاپ دل از دیگر خدمات ارائه شده در نمایندگی Dell است که در پارتd مجزا و به دست تیمی از زبده ترین کارشناسان حوزه سخت افزار انجام می پذیرد. دارندگان دستگاه های لپ تاپ دل می توانند با بروز هر گونه خرابی در لولای لپ تاپ خویش به مرکز تخصصی تعمیرات لپ تاپ دل مراجعه کرده و با حضور در پارت تعمیر قطعات لپ تاپ سرویس های مورد نیاز را دریافت نمایند. شایان ذکر است تمامی قطعاتی که در مرکز تعمیر قطعات لپ تاپ دل جهت تعویض استفاده می گردند دارای برچسب اورجینال شرکت تولیدکننده –جهت اطمینان از کیفیت ساخت کالا- می باشند.

لولاها مانیتور را به پایه کامپیوتر متصل می کند. اگر لولاها شکسته یا معیوب باشند، مانیتور هنگام جابجایی نوت بوک لق می خورد یا تکان می خورد. تعمیر لولاها برای جلوگیری از آسیب بیشتر به لپ تاپ بسیار مهم است، زیرا ممکن است صفحه LCD از نوت بوک جدا شود. اگر لپ تاپ دیگر تحت گارانتی نیست، برای صرفه جویی در هزینه های خود، می توانید به جای پرداخت هزینه برای تعمیر، لولاها را به تنهایی تعویض کنید.

فرآیند تعمیر لولای لپ تاپ دل بسته به اشکال پیش آمده در این قطعه و سطح خرابی آن متفاوت است. گاه لولای لپ تاپ شکسته و امکان تعمیر آن وجود ندارد. در این وضعیت تعمیرکارات ناچار به تعویض لولای لپ تاپ دل خواهند بود. اما در شرایطی که اشکال پیش آمده در لولا، جزیی بوده و امکان بهسازی آن وجود دارد، هزینه تعمیر لولای لپ تاپ دل، پس از بررسی های کارشناسانه، به صاحب دستگاه اعلام شده و عملیات تعمیر آغاز می گردد.

 

شما می توانید همین الان با شماره 45102-021 نمایندگی دل تماس بگیرید.

 

تعویض و تعمیر لولای لپ تاپ دل

از آنجا که جنس لولای لپ تاپ دل، ترکیبی از فلزات و آلیاژ های مختلف است بنابراین استفاده از روش جوشکاری چندان کارساز نیست. بعلاوه استفاده از روش جوشکاری جهت تعمیر لولای لپ تاپ دل باعث ضخیم شدن لولاها شده و سبب می شود تا لولا دیگر به درستی سر جای خود قرار نگیرد. در چنین شرایطی می بایست لولای شکسته با نمونه سالم آن تعویض شود. شما کاربران گرامی می توانید در صورت نیاز به این سرویس به نمایندگی تعمیرات دل مراجعه نمایید. تعویض و تعمیر لولای لپ تاپ دل در این مرکز با استفاده از پیشرفته ترین تجهیزات این حوزه انجام می پذیرد. کارشناسان مرکز تعمیر Dell به دلیل تسلط بر ساختار این محصول می توانند خدمات مرتبط با تعویض و تعمیر لولای لپ تاپ دل را با صرف مدت زمانی اندک به انجام رسانند. به یاد داشته باشید که اگر شکستگی لولای لپ تاپ زیاد و وسیع باشد، امکان تعمیر یا جوشکاری این قطعه وجود نخواهد داشت؛ زیرا فشار زیادی روی آن وجود دارد و اگر از حالت یکپارچه خارج شود، آسیب پذیر می شود. تمامی خدمات مرتبط با تعویض و تعمیر لولای لپ تاپ دل در این مرکز با استفاده از پیشرفته ترین تجهیزات و قطعات اورجینال شرکتی انجام می پذیرد.

 

تعمیرات لولای لپ تاپ دل

 

نکات مهم درباره لولای لپ تاپ دل

لولای لپ تاپ دل قطعه‌ای است که در زمان گشودن و بستن دستگاه، بالاترین فشار – درقیاس با سایر قطعات لپ تاپ – را متحمل می شود. از همین رو طراحان لپ تاپ در زمان تولید و طراحی، عموماً توجه زیادی به استحکام این قطعه می کنند. با این حال توصیه می شود قبل از خرید لپ تاپ استقامت لولا را چک کنید. در زمان بررسی دستگاه، دقت داشته باشید که اگر صفحه نمایش با کوچک ترین حرکتی نوسان پیدا کند بدین معنی است که لولا کارایی لازم را ندارد. نکته دیگر نمای ظاهری لولای لپ تاپ دل است. در برخی مدل ها، قسمت لولا کاملاً درون بدنه قرار گرفته و در برخی دیگر نیز مقداری از فضای بیرونی دستگاه را به خود اختصاص داده است.

در ارتباط با تعمیرات لولای لپ تاپ دل از آنجا که جنس لولاها، ترکیبی از فلزات و آلیاژهای مختلف است بنابراین استفاده از روش جوشکاری چندان کارساز نیست. بعلاوه استفاده از روش جوشکاری جهت تعمیرات لولای لپ تاپ دل باعث ضخیم شدن لولاها شده و سبب می شود تا لولا دیگر به درستی سر جای خود قرار نگیرد. در چنین شرایطی می بایست لولای شکسته با نمونه سالم آن تعویض شود. شما کاربران گرامی می توانید با حضور در نمایندگی تعمیرات لپ تاپ دل و مراجعه به پارت تعمیر لولای لپ تاپ دل تخصصی ترین سرویس های مرتبط با این قطعه را دریافت نمایید.

 

روند تعمیر لولای لپ تاپ دل

روند تعمیر و تعویض لولای لپ تاپ دل بسته به اشکال پیش آمده در این قطعه و سطح خرابی آن متفاوت است. گاه لولای لپ تاپ شکسته و امکان تعمیر آن وجود ندارد. در این وضعیت کاربر ناچار است هزینه تعویض لولای لپ تاپ دل را پرداخت نماید. اما در شرایطی که اشکال پیش آمده در لولا، جزیی بوده و امکان بهسازی آن وجود دارد، هزینه تعویض و تعمیر لولای لپ تاپ دل، پس از بررسی های کارشناسانه، به صاحب دستگاه اعلام شده و عملیات تعمیر آغاز می گردد.

از آنجا که جنس لولای لپ تاپ ها، عموماً ترکیبی از فلزات و آلیاژ های مختلف است بنابراین استفاده از روش جوشکاری چندان کارساز نیست زیرا این کار باعث ضخیم شدن لولاها شده و سبب می شود تا لولا دیگر به درستی سر جای خود قرار نگیرد. در چنین شرایطی می بایست لولای شکسته با نمونه سالم آن تعویض شود. اگر شکستگی لولای لپ تاپ زیاد و وسیع باشد، امکان تعمیر یا جوشکاری این قطعه وجود نخواهد داشت؛ زیرا فشار زیادی روی آن وجود دارد و اگر از حالت یکپارچه خارج شود، آسیب پذیر می شود. شایان ذکر است تمامی خدمات مرتبط با تعویض و تعمیر لولای لپ تاپ دل در این مرکز قابل دریافت است.

 

نمایندگی تعمیر لولای لپ تاپ دل

متأسفانه در غالب موارد به ویژه اگر میزان شکستگی بالا باشد امکان ترمیم لولای شکسته وجود ندارد و باید لولای شکسته با نمونه سالم و دقیقاً از همان مدل لپ‌تاپ تعویض گردد. توجه داشته باشید که در این زمینه تبلیغاتی از سوی برخی موسسات سودجو مبنی بر ترمیم و جوشکاری لولاهای شکسته لپ ‌تاپ دل انجام می‌پذیرد که به هیچ عنوان پذیرفته شده نیست و انجام چنین عملیاتی بر روی لولاهای شکسته تنها کاربر را متحمل هزینه‌های دوچندان در آینده‌ای نه چندان دور خواهد ساخت که علل این پیشامد نیز کاملا روشن و واضح است: نخست آنکه فشار زیادی روی این قطعه وارد می‌گردد و اگر از حالت یک پارچه خارج شود بسیار ضعیف و آسیب پذیر می‌گردد. دوم اینکه در لولاهای لپ ‌تاپ ‌ها از فلزات و آلیاژهای مختلف و گاه ویژه‌ای استفاده شده که چنین ساختاری در زمان جوشکاری رعایت نمی‌گردد و به همین دلیل مکان جوش‌خوردگی پایدار نخواهد بود. در نتیجه می‌توان گفت در چنین مواردی، تنها راه حل ممکن استفاده از قطعه جدید و استاندارد است تا دوباره دستگاه شما مثل روز اول قابل حمل‌ و ‌نقل باشد. در صورتی که نمی‌توانید میزان شکستگی لولای لپ‌تاپ دل ‌را تشخیص دهید، کنجکاوی‌های خود را کنار گذاشته و جهت بهره‌مندی از تخصص کارشناسان این حوزه به نمایندگی تعمیر لولای لپ‌ تاپ دل مراجعه نمایید.

 

 تعمیر لولای شکسته لپ تاپ 

 
  • تعمیر لولای لپ تاپ دل مدل inspiron 3168-H
  • تعمیر لولای لپ تاپ دل مدل وسترو 1540-A
  • تعمیر لولای لپ تاپ دل مدل INSPIRON 15-5566
  • تعمیر لولای لپ تاپ دل مدل  اینسپایرون 5521
  • تعویض لولای  لپ تاپ دل مدل ایکس آ ام 14 ایکس
  • تعمیر لولای لپ تاپ دل مدل vostro 5471
  • تعمیر لولای لپ تاپ دل مدل وسترو 1540
  • تعمیر لولای لپ تاپ دل مدل اینسپایرون 3542
  • تعویض لولای لپ تاپ دل مدل اینسپایرون 4050
  • تعویض لولای لپ تاپ دل مدل اینسپایرون 3521
 
  • تعمیر لولای لپ تاپ دل مدل Inspiron 15-5570
  • تعویض لولای لپ تاپ دل مدل INSPIRON 7577
  • تعمیر لولای لپ تاپ دل مدل XPS
  • تعمیر لولای لپ تاپ دل مدل XPS 15 9560
  • تعمیر لولای لپ تاپ دل مدل XPS 13
  • تعویض لولای لپ تاپ دل مدل Inspiron 7577
  • تعمیر لولای لپ تاپ دل مدل اینسپایرون ان 5050
  • تعمیر لولای لپ تاپ دل مدل وسترو 3550
  • تعویض لولای لپ تاپ دل مدل اینسپایرون 5110

 

 

 تعمیر لولای لپ تاپ ایسوس / تعمیر لولای لپ تاپ لنوو / تعمیر لولای لپ تاپ

کپی برداری از مطالب سایت مجاز نمی باشد. کليه حقوق اين سايت متعلق به نمایندگی رسمی دل می‌باشد.