تلفن تماس : 45102-021

 آدرس  دفتر مرکزی شرکت رایان دل : تهران - فلکه دوم صادقیه - برج گلدیس - طبقه ۱۱ - واحد۱۴

 

 

تعمیر لپ تاپ دل


تعمیر لپ تاپ دل

تعمیرات لپ تاپ دل در نمایندگی لپ تاپ دل در ایران متشکل از مراحل متعددی است که هر یک از آنها توسط کارشناسان و بهترین تعمیرکاران در همان حوزه انجام می پذیرد. این کارشناسان با بکارگیری جدیدترین متدها و ترفندها، در گام نخست، دستگاه را عیب یابی نموده و گزارش های خویش را به بخش تعمیرات لپ تاپ dell ارائه می نمایند.

در نمایندگی تعمیرات لپ تاپ دل در تهران ، مهندسان سخت افزار و نرم افزار به پیاده سازی اقدامات مورد نیاز جهت تعمیر پرداخته و دستگاه را بازیابی می نمایند. لپ تاپ دل پس از تست های اولیه جهت تأیید به بخش کارشناسان ارشد تحویل داده می شود. در این بخش کارشناسان و مهندسان ارشد، به تست نهایی دستگاه پرداخته تا در صورت اطمینان از صحت و سلامت دستگاه، آن را جهت تحویل به مشتری آماده سازند. در مرحله بعد دستگاه آماده تحویل به مشتری است و صاحب دستگاه می تواند با ارائه مدارک مورد نیاز لپ تاپ خویش را تحویل بگیرد. شایان ذکر است در این مرکز، عیب یابی صحیح دستگاه پیش از اقدام به تعمیر سبب گشته تا راهکار انتخابی بالاترین تأثیر را بر دستگاه داشته و کیفیت اولیه آن را بازیابد.

 

تعمیرات لپ تاپ دل 

نمایندگی تعمیرات لپ تاپ دل ارائه دهنده تمامی خدمات تخصصی مورد نیاز به کاربران لپ تاپ های dell می باشد. در صورتی که شما نیز دارندۀ یکی از این دستگاه ها هستید می توانید با حضور در مرکز تعمیرات لپ تاپ دل نسبت به رفع اشکالات و اختلالات پیش آمده در آن اقدام نمایید.

 

تعمیر لپ تاپ دل در تهران

تعمیرات لپ تاپ دل و یافتن مکانی امن و استاندارد جهت رفع عیوب این دستگاه ممکن است دغدغۀ حال حاضر شما باشد؛ حتماً برای شما نیز پیش آمده که با مراجعه به سطح شهر، شاهد حضور گسترده مراکز تعمیر لپ تاپ و فعالیت آن‌ها باشید؛ اما نکته حائز اهمیت آن است که به واقع تمامی این مراکز و کارشناسان فعال در آن‌ها، مهارت لازم جهت تعمیر لپ تاپ دل را، به صورت اصولی و استاندارد دارا هستند؟ پاسخ این سوال متأسفانه منفی است. غالب تعمیرکاران فعال در این مراکز، بی‌هیچ دانش تخصصی و آکادمیک و صرفاً با تکیه بر تجربه‌های پیشین خود در تعمیر لپ تاپ دل، نسبت به تعمیر این دستگاه‌ها اقدام ‌می‌نمایند؛ از این‌رو اغلب قریب به اتفاق این تعمیرات، منجر به خرابی مجدد دستگاه و چه بسا دوچندان شدن نقص آن‌ها می‌گردد. از همین روست که کارشناسان اکیداً توصیه می کنند پیش از تحویل دستگاه خویش جهت تعمیر، از مجاز و استاندارد بودن مرکز مربوطه و ضمانت خدمات ارائه شده در آن اطمینان حاصل کنید.

نمایندگی لپ تاپ دل

حتماً شما نیز بنابر تجربه ها و شنیده های خویش، با ما هم عقیده هستید که بهترین مکان جهت دریافت خدمات مرتبط با یک محصول، نمایندگی آن است زیرا بی شک خدمات ارائه شده توسط چنین مرکزی مبتنی بر اصول و استانداردهای خاص به ویژه استانداردهای ذکر شده از سوی شرکت سازنده خواهد بود. در رابطه با لپ تاپ های دل، یکی از مراکز مجاز و استاندارد این حوزه نمایندگی لپ تاپ دل است که شما کاربران گرامی می توانید با حضور در آن تخصصی ترین خدمات و سرویس های مرتبط با این دستگاه را دریافت نمایید. مدیریت نمایندگی لپ تاپ دل با تجهیزِ مجموعه خویش به ابزارآلات پیشرفتۀ تعمیر و با همکاری جمعی از کارشناسان تعمیر فضایی فراهم ساخته تا امکان تعمیر و بازیابی تمامی قطعات معیوب در این مرکز ایجاد گردد. کارشناسان حاضر در این نمایندگی رسمی دل ، دانشِ اولیه تعمیرات را با حضور در دوره‌های تخصصی تعمیر و اخذ گواهینامه‌های بین‌المللی کسب نموده‌اند و مهارت فنی آنان با آزمون‌های متعدد برگزار شده از سویِ نمایندگی لپ تاپ دل مورد سنجش قرار گرفته است. 

تعمیر لپ تاپ دل

تعمیرات لپ تاپ دل در ایران

dell، یکی از برترین نام ها در تولیدکنندگان آل این وان، تبلت و لپ تاپ با طیف گسترده ای از مدل ها و سایر ابزارهای فناوری است.

هنگامی که لپ تاپ دل شما دچار مشکل می شود یا به طور تصادفی خراب می شود پس نیاز به تعمیر یا ارتقا قطعه دارد. برای حل تمام مشکلات لپ تاپ دل شما به کارشناسان رایان دل اعتماد کنید. رایان دل مرکز خدمات تعمیر لپ‌ تاپ دل در ایران است.

در رایان دل، هدف ما ارائه خدمات عالی تعمیر لپ تاپ Dell به همه افراد از جمله شرکت ها، فروشگاه ها،دانشجویان و... است. ما یک مرکز خدمات کامل در سراسر کشور هستیم و برای ساکنان تهران یک سرویس پیک رایگان در نظر گرفته ایم. تا کاربران بدون نیاز به مراجعه حضوری دستگاه معیوب خود را برای ما ارسال کنند.

تیم تکنسین ها و مهندسان ما دانش تخصصی همه مدل های لپ تاپ و نوت بوک را دارند، تعمیرات لپ تاپ دل ما سریع، مقرون به صرفه و کارآمد است. اولویت اصلی ما این است که خدمات تعمیر و ارتقاء نوت بوک دل شما را به سرعت و حرفه ای انجام دهیم. ما انواع مشکلات سخت افزاری و نرم افزاری را در نمایندگی تعمیرات لپ تاپ دل خود تعمیر می کنیم.

 تعمیر لپ تاپ دل

 

تعمیر قطعات لپ تاپ دل

قطعات لپ تاپ دل را می توان به دو دسته تقسیم بندی کرد. دسته اول شامل قطعاتی است که درون قاب قرار دارند که به آن ها قطعات داخلی نیز گفته می شود. دسته دوم قطعاتی است که قطعات بیرون از قاب به شمار می روند که به آن ها قطعات بیرونی نیز می گویند. لپ تاپ در بخش های داخلی و خارجی دارای قطعات مختلفی است. عملکرد تمامی این قطعات عملکرد دستگاه را میسر می کنند و به این قابلیت را به کاربر خواهند داد تا از دستگاه خود استفاده لازمه را انجام دهد. قطعات استفاده در لپ تاپ ها در انواع برند ها به یک صورت می باشد و تفاوتی در آن ها وجود ندارد.
تنها تفاوت در این قطعات در برند های مختلف نوع قطعات، مدل، ظرفیت آنها است. در بخش های داخلی تمام لپ تاپ قطعاتی مانند تاچ پد، کیبورد، ال سی دی و... وجود دارد و در قسمت خارجی آن به کار رفته و در قسمت داخلی آن ها می توان به مادربرد، گرافیک، رم، فلت، هارد اشاره کرد.

 

نمایندگی تعمیرات لپ تاپ Dell

dell نیازی به معرفی ندارد زیرا شرکت لپ تاپ دل به خوبی در ایران شناخته شده و پذیرفته شده است و مجموعه ای چشمگیر از لپ تاپ های Inspiron، لپ تاپ های بازی XPS و سری Latitude را برای بخش خانگی و مشاغل کوچک ارائه می دهد. در رایان دل (نمایندگی لپ تاپ دل در تهران) ، ما تمام نسخه‌های لپ‌ تاپ/کامپیوتر Dell را در اینجا تعمیر می‌کنیم.

تعمیر لپ تاپ دل با گارانتی

ما با تعویض صفحه نمایش، تعمیر برد سطح کامپوننت، ارتقاء SSD، تعمیر برد سطح کامپوننت سروکار داریم. اکثر خدمات تعمیرات در 3 تا 7 روز (بستگی به خرابی دارد) تعمیر می شوند و به مشتریان عزیز گارانتی تعمیر، هنگام تعمیر لپ تاپ دل ارائه خواهد شد.

تعویض ال سی دی لپ تاپ دل – صفحه نمایش DELL

صفحه نمایش لپ تاپ ترک خورده یا اصلا روشن نمی شود؟ نگران نباشید مشکلی نیست که تعمیرکاران ما نتوانند آن را تعمیر کنند. اگر صفحه نمایش شما شکسته است، لپ تاپ خود را به شرکت رایان دل، نمایندگی لپ تاپ دل در تهران بیاورید. برای تعویض سریع و مقرون به صرفه صفحه نمایش LCD، ما صفحه نمایش شما بررسی می کنیم. تکنسین های معتبر ما می توانند آسیب را ارزیابی کرده و صفحه LCD را تعویض کنند تا ال سی دی لپ تاپ Dell را به حالت اولیه خود بازگرداند. این سرویس دارای گارانتی است.

ارتقاء هارد دیسک دل – ارتقاء SSD

بسیاری از لپ تاپ ها با هارد دیسک سنتی 1 ترابایتی به فروش می رسند. مشکل این هارد درایوهای مکانیکی عملکرد ضعیف در طی چند سال است. قطعات مکانیکی داخل درایو در نهایت به دلیل خرابی از کار می افتند و تمام اطلاعات شما نیز در خطر است. در ارتقاء هارد دیسک دل، هارد دیسک قدیمی (درایو دیسک سخت) را با یک SSD جدید (درایو حالت جامد) جایگزین می کنیم که سرعت و عملکرد را بهبود می بخشد. البته اگر درایو قدیمی هنوز قابل بازیابی باشد، با هزینه ای جزئی، می توانیم داده ها را منتقل کنیم. این سرویس دارای گارانتی است.

تعویض کیبورد لپ تاپ دل

کلیدهای صفحه کلید لپ تاپ dell شما شکسته یا گم شده است؟ ممکن است کلیدها در معرض آسیب آب خوردگی قرار بگیرند. ممکن است نیاز به تعویض کامل صفحه کلید داشته باشید. ما ارزیابی سریع و مطمئن را در نمایندگی تعمیر لپ تاپ دل خود ارائه می دهیم. این سرویس دارای گارانتی است.

ارتقاء رم لپ تاپ دل

آیا احساس می کنید که لپ تاپ دل شما در هنگام استفاده از چندین برنامه کند است و عملکرد کندی دارد؟ با ارتقای رم می توانید تفاوت زیادی از نظر عملکرد مشاهده کنید. در رایان دل نمایندگی تعمیر لپ تاپ دل می‌توانیم خدمات سریعی را برای ارتقاء RAM ارائه دهیم. قیمت رم لپ تاپ دل براساس مدل های مختلف متفاوت باشد. لطفا دستگاه خود را برای ارزیابی سریع به شرکت رایان دل بیاورید. این سرویس دارای گارانتی است.

تعمیر شارژر لپ تاپ DELL 

اگر سوکت شارژ لپ تاپ دل شما آسیب دیده است یا باتری را شارژ نمی کند. ممکن است به یک سوکت شارژ جدید یا باتری جدید نیاز داشته باشد. ما می توانیم پورت DC را در محل در عرض چند ساعت تعویض کنیم. لپ تاپ Dell خود را برای ارزیابی سریع به نمایندگی لپ تاپ دل در تهران بیاورید. این سرویس دارای گارانتی است. اگر سوکت شارژ لپ تاپ دل شما آسیب دیده است یا باتری را شارژ نمی کند. ممکن است به یک درگاه شارژ جدید یا باتری جدید نیاز داشته باشد.

 

دیگر خدمات تخصصی تعمیرات لپ تاپ دل

تعمیرات لپ تاپ dell از خدمات مختلفی بهره مند هستند. کارشناس با دارا بودن قطعات اورجینال در انواع برند های لپ تاپ تعمیر تخصصی لپ تاپ را آغاز خواه کرد. تمامی متخصصین در این مجموعه به قطعات سخت افزاری و همچنین نرم افزاری مهارت دارن در صورت نیاز به تعمیر لپ تاپ شما کارشناس لپ تاپ را مانند شکل اول تعمیر خواهد کرد و آن را بازسازی می کند و جلوی شما تست های لازمه را انجام خواهند داد.

در اینجا به برخی از خدمات تخصصی تعمیرات لپ تاپ دل خواهیم پرداخت:.

  • تعمیر کیبرد لپ تاپ دل
  • تعمیر هارد لپ تاپ دل
  • تعمیر صفحه نمایش لپ تاپ دل
  • تعمیر قاب شکسته لپ تاپ دل
  • تعمیر لولای شکسته لپ تاپ دل
  • تعمیر کارت گرافیک لپ تاپ دل
  • ارتقاء انواع لپ تاپ تعمیر درایو لپ تاپ دل
  • تعمیر بلندگو لپ تاپ دل
  • تعمیر صفحه لمسی لپ تاپ دل

 

برای ارتقاء لپ تاپ دل چه باید کرد؟

ارتقای لپ تاپ دل در بسیاری از موارد منطقی و قابل اجرا خواهد بود.لازم به ذکر است این راه حل هزینه های کمتری نسبت به خرید لپ تاپ جدید خواهد داشت. در برخی از موارد بروز نبودن لپ تاپ ممکن است مشکلاتی مانند کندی در لپ تاپ-هنگ کردن لپ تاپ-نصب نشدن نرم افزارها اشاره کرد. شما می توانید با هزینه ی معقولی لپ تاپ خود را ارتقا دهید. شما می توانید با تعویض هارد دیسک خود با هارد دیسک های جدید این امر را صورت دهید. همچنین می توانید با ارتقا دادن حافظه رم خود باعث قوی تر شدن لپ تاپ خود شوید. لازم به ذکر است این ارتقا می تواند سخت افزاری و همچنین نرم افزاری باشد.

 

 

تعمیر لپ تاپی که روی آن آب ریخته !

لپ تاپ بعد از ریختن آب روی آن روشن نمی شود؟ توصیه می شود هر چه سریعتر تعمیر شود. آب و اجزای الکترونیکی یکدیگر را دوست ندارند و هرگونه تلاش برای روشن کردن لپ تاپ باعث آسیب جبران ناپذیری به قطعات الکترونیکی روی مادربرد می شود. در نمایندگی تعمیر لپ تاپ دل در تهران ، ما تجهیزات استاندارد صنعتی را برای تمیز کردن کامل لپ‌ تاپ Dell و اطمینان از عملکرد عادی آن استفاده می‌کنیم. در یک اتفاق ناگوار که لپ تاپ قابل تعمیر نیست، ما به شما کمک می کنیم تا اطلاعات خود را بازیابی کنید.

کپی برداری از مطالب سایت مجاز نمی باشد. کليه حقوق اين سايت متعلق به نمایندگی رسمی دل می‌باشد.