تلفن تماس : 45102-021

 آدرس  دفتر مرکزی شرکت رایان دل : تهران - فلکه دوم صادقیه - برج گلدیس - طبقه ۱۱ - واحد۱۴

 

 

تعمیر تبلت دل مدل Latitude 5175

 

تعمیر تبلت دل مدل Latitude 5175

امروزه تبلت های زیادی با سیستم عامل های مختلف و همینطور در اندازه های متفاوت وجود دارند. اکثر کاربران به دنبال تبلت 10 اینچی هستند که این اندازه ها در میان کاربران طرفدار های زیادی دارد. در این روز ها تبلت های اندرویدی نقش خیلی زیاد و همینطور محبوبیت خاصی در بین کاربران دارند. اما برای بعضی از کاربران وجود سیستم عامل بابت این امر ماکروسافت به فکر توسعه سیستم عامل خود در تمامی دستگاه ها موجود در بازار افتاده است، جالب نیست شما ویندوز را در تبلت خودتان داشته باشید و همین طور نرم افزار ها و برنامه های کامپیوتر یا نوت بوک شخصی خود را در یک تبلت نصب و اجرا کنید.
 
تبلت ویندوزی Latitude 5175 از یک پردازنده اینتل Intel® Core™ m5-6Y57 با محدوده سرعت پردازشی 1.1 GHz تا 2.80 GHz بهره میبرد که در کنار رم 8 گیگابایتی به همراه 128 گیگابایت حافظه داخلی نسل جدید از نوع SSD در میان تبلت های ویندوزی عملکرد بسیار خوبی را برای این تبلت می توان در نظر گرفت.این تبلت از نوع سخت کار و حرفه ای در استفاده های صنعتی و همچنین برای افرادی که نیاز به استفاده از سیستم عامل ویندوز دارند ولی بدلیل محدودیت وزنی و جابجایی زیاد نمیتوانند از لپ تاپ استفاده کنند گزینه بسیار خوبی خواهد بود زیرا مشخصات سخت افزار این دستگاه بسیار بالاست ولی در عین حال جابجایی آن بسیار راحت و آسان خواهد بود. این تبلت می تواند به مدت ۸ تا ۱۰ ساعت به طور مداوم کار کند، مه در مقایسه با سایر تبلت های ویندوزی بسیار عملکرد بهتری دارد.
 
 

تعمیر تبلت دل

تعمیر تبلت دل یک از خدمات نمایندگی دل می باشد. تعمیرات تبلت دل در این مرکز به دلیل بهره مندی از پیشرفته ترین تجهیزات عیب یابی، لحیم کاری و تعمیر به شیوه ای انجام می پذیرد که درصد بازگشت عیوب ایجاد شده در دستگاه به کمترین میزان ممکن می رسد و دستگاه تعمیر شده نه تنها کیفیت اولیه خویش را باز می یابد بلکه به دلیل انجام برخی گردگیری ها و عملیات تخصصی توسط کارشناسان، امکان خرابی آن به صفر می رسد. کارشناسان مرکز تعمیرات تبلت دل به دلیل حضور در دوره های کارشناسی-تخصصی تسلط کاملی بر ویژگی های سخت افزاری و نرم افزاری این محصول یافته و قادر هستند تا درکمترین زمان و با بهترین کیفیت تمامی عیوب ایجاد شده در آن را رفع نمایند.

کپی برداری از مطالب سایت مجاز نمی باشد. کليه حقوق اين سايت متعلق به نمایندگی رسمی دل می‌باشد.