تلفن تماس : 45102-021

 آدرس  دفتر مرکزی شرکت رایان دل : تهران - فلکه دوم صادقیه - برج گلدیس - طبقه ۱۱ - واحد۱۴

 

 

تعمیر مانیتور دل مدل P2414H

 

تعمیر مانیتور دل مدل P2414H

P2414H یک مانیتور24اینچ محصول شرکت دل DELL است. این مانیتور از پنل IPS و فناوری نور پس‌زمینه‌ی LED بهره می‌برد که باعث ایجاد زاویه‌ی دید گسترده و مشاهده‌ی تصاویر شفاف و زنده می‌شود. P2414H  از دقت تصویر 1080 × 1920 و کنتراست دو میلیون به یک پشتیبانی می‌کند. نسب تصویر16:9 و پشتیبانی از 16.7 میلیون رنگ هنگام مشاهده‌ی فیلم‌های با کیفیت بالا، تجربه‌ی شیرینی را برای شما به ارمغان می‌آورد. زاویه‌ی دید 178 در 178 درجه‌ای این مانیتور، مشاهده‌ی تصاویر از طرفین را بدون مشکل ممکن می‌سازد. وجود درگاه‌های DVI,VGA,Display Port1.2 و همچنین 4 درگاه USB به حرفه‌ای‌بودن این مانیتور می‌افزاید. این مانیتور یک ابزار حرفه‌ای برای طراحان گرافیک است.

 

تعمیرات مانیتور دل

تعمیرات مانیتور دل، از آن دسته خدمات ترمیمی است که مهارت و تخصص خاص خود را می طلبد. نمایندگی دل ، ضمن توجه به حساسیت های موجود در مانیتور و بخش های آن، از تکنسین های بسیار مجربی در تعمیر این قطعه استفاده می کند. ضمن اینکه برای هرچه بهتر ارائه دادن خدمات مذکور، واحد تعمیرات به پیشرفته ترین دستگاه ها و تجهیزات روز دنیا در زمینه ی تعمیرات مانیتور دل مجهز شده است. کاربران تلویزیون و به خصوص مدل های جدیدتر این محصول، باید اطلاعات جامعی در خصوص انواع مشکلات این دستگاه داشته باشند.

 

نمایندگی دل

شرکت رایان دل نمایندگی دل در راستای دست‌یابی به اهداف خویش، ضمن توجه به حفظ حقوق مشترکان و رعایت اصول مشتری‌مدارانه، به تجهیز فضایِ سازمان و فراخوانی زبده‌ترین همکارانِ حوزه ترمیم و تعمیر پرداخته و از این راهرو موفق به ارائه بالاترین سطح کیفی خدمات در زمینه فروش و تعمیر محصولات دل گشته است. نمایندگی دل، در راستای پیاده‌سازی اصول مشتری مدارانه و حفظ حقوق مشترکان پارامترهای زیر را سرلوحه فعالیت‌های خویش نهاده است . مطالعه ی این پارامترها رهنمودی خواهد بود برای کاربران ، تا با اطمینان کامل به این مرکز اعتماد کنند.

کپی برداری از مطالب سایت مجاز نمی باشد. کليه حقوق اين سايت متعلق به نمایندگی رسمی دل می‌باشد.