تلفن تماس : 45102-021

 آدرس  دفتر مرکزی شرکت رایان دل : تهران - فلکه دوم صادقیه - برج گلدیس - طبقه ۱۱ - واحد۱۴

 

 

تعمیر مانیتور دل مدل U2715H

 

تعمیر مانیتور دل مدل S2740L

مانیتور «U2715H» محصولی از شرکت «دل» برای استفاده‌های حرفه‌ای است. سایز صفحه‌نمایش در این محصول برابر با 27 اینچ و از نوع IPS است. بهره بردن از نوع پنل IPS در این محصول باعث شده که بتوان تصاویر را با رنگ واقعی‌شان مشاهده کرد. رزولوشن تصویر قابل ارایه در این مانتیور 2560 × 1440  پیکسل است. یکی از فاکتورهای بسیار مهم در انتخاب مانیتورها محدوده‌ی زمان پاسخ‌گویی در آن‌ها است. محدوده زمان پاسخ‌گویی در مانیتور دل مدل U2715H برابر با 6 میلی‌ثانیه است.

 

هر چه سرعت پاسخ‌گویی عدد کم‌تری باشد، می‌توان تصاویری را که با سرعت زیاد در حال انتقال هستند را به خوبی مشاهده کرد. درگاه‌های ارتباطی در این مانیتور شامل درگاه HDMI و درگاه DisplayPort است که به کمک آن‌ها می‌توان تصاویر را با وضوح بالا مشاهده کرد. همچنین برای اتصال فلش‌مموری یا تجهیزاتی که از درگاه USB بهره می‌برند، این محصول به 5 پورت USB بهره می‌برد. وجود درگاه‌های متنوع در این مانیتور باعث شده که از آن بتوان برای استفاده‌های حرفه‌ای به‌ راحتی استفاده کرد. شدت روشنایی در مانیتور دل مدل U2715H برابر با 350 کاندلا بر مترمربع است و می‌تواند 16.7 میلیون رنگ را نمایش دهد. شرکت دل جزو بزرگترین شرکت‌های تولید کننده مانیتورهای حرفه‌ای است.

 

تعمیرات مانیتور دل

تعمیرات مانیتور دل، از آن دسته خدمات ترمیمی است که مهارت و تخصص خاص خود را می طلبد. نمایندگی دل ، ضمن توجه به حساسیت های موجود در مانیتور و بخش های آن، از تکنسین های بسیار مجربی در تعمیر این قطعه استفاده می کند. ضمن اینکه برای هرچه بهتر ارائه دادن خدمات مذکور، واحد تعمیرات به پیشرفته ترین دستگاه ها و تجهیزات روز دنیا در زمینه ی تعمیرات مانیتور دل مجهز شده است. کاربران تلویزیون و به خصوص مدل های جدیدتر این محصول، باید اطلاعات جامعی در خصوص انواع مشکلات این دستگاه داشته باشند.

نمایندگی دل

شرکت رایان دل نمایندگی دل در راستای دست‌یابی به اهداف خویش، ضمن توجه به حفظ حقوق مشترکان و رعایت اصول مشتری‌مدارانه، به تجهیز فضایِ سازمان و فراخوانی زبده‌ترین همکارانِ حوزه ترمیم و تعمیر پرداخته و از این راهرو موفق به ارائه بالاترین سطح کیفی خدمات در زمینه فروش و تعمیر محصولات دل گشته است. نمایندگی دل، در راستای پیاده‌سازی اصول مشتری مدارانه و حفظ حقوق مشترکان پارامترهای زیر را سرلوحه فعالیت‌های خویش نهاده است . مطالعه ی این پارامترها رهنمودی خواهد بود برای کاربران ، تا با اطمینان کامل به این مرکز اعتماد کنند.

کپی برداری از مطالب سایت مجاز نمی باشد. کليه حقوق اين سايت متعلق به نمایندگی رسمی دل می‌باشد.