تلفن تماس : 45102-021

 آدرس  دفتر مرکزی شرکت رایان دل : تهران - فلکه دوم صادقیه - برج گلدیس - طبقه ۱۱ - واحد۱۴

 

 

تعمیر هارد لپ تاپ دل

تعمیر هارد لپ تاپ دل

تعمیر هارد لپ تاپ دل را به طور کلی می توان به دو بخش تعمیرات نرم افزاری هارد و تعمیر خرابی های فیزیکی هارد تقسیم کرد. خرابی فریموری یا همان ساختاری هارد بدین معناست که هارد از نظر Service Area با اشکال روبه رو گشته است. هد هارد با توجه به نوع هارد از یک Defect List بهره میبرد که هارد پس استفاده مکرر و مواجه شدن با خرابی های مختلف شروع به خارج کردن خرابی ها از سطح پلتر و اضافه کردن به این لیست میکند. این لیست ها به علت ظرفیت کم پس از مدتی به طور کامل پر شده و هارد پس از مواجه شدن با یک خرابی جدید قادر به اضافه کردن به این لیست نیست و موجب خرابی هایی از جمله عدم شناسایی در کامپیوتر، عدم ظرفیت صحیح، مواجه شدن با پیغام فرمت و … می شود.

 

بخش دوم یا خرابی فیزیکی هارد نیز بدین معناست که هارد احتمالاً دچار آسیب هد و پلتر، اسپیندل موتور با PCB شده است که این بخش خود به چند دسته مهم تقسیم می شود. شما کاربران گرامی می توانید جهت تشخیص نرم افزاری یا سخت افزاری بودن اشکالات پیش آمده به مرکز تعمیر هارد لپ تاپ دل مراجعه نمایید و تخصصی ترین خدمات مرتبط با این حوزه را دریافت نمایید.

 

مرکز تخصصی تعمیر هارد لپ تاپ دل

مرکز تخصصی تعمیر هارد لپ تاپ دل با همکاری مجموعه‌ای از مهندسان جوان و متخصص و با بهره‌مندی از تجهیزات پیشرفته روز دنیا در تلاش است تا به تمامی هاردهای معیوب تولد دوباره بخشیده و با افزایش عمر مفید آن‌ها، لذت استفاده از یک محصولِ با کیفیت را مجدداً به کاربران‌شان ارزانی دارد. اگر شما نیز دارنده یکی از لپ تاپ های دل هستید لیکن هارد دستگاه شما در طول روزهای اخیر به هر دلیل دچار اختلال و افت در عملکرد گشته است می‌توانید با حضور در این مرکز از خدمات ارائه شده در آن بهره‌مند گردید. مرکز تعمیر هارد لپ تاپ دل، یکی از مراکز پیشرو و موفق در ارائه سرویس های تخصصی بهسازی، بازیابی و تعمیر هارد لپ تاپ Dell است که در طول سالهای اخیر به دلیل ارائه برترین سطح کیفی خدمات در این حوزه ها، بدل به انتخاب نخست کاربران لپ تاپ های دل گشته است.

 

توصیه می شود با بروز اشکال در هارد لپ تاپ –اشکالاتی نظیر صدای نابهنجار و …- بلافاصله دستگاه خاموش شده و به یکی از مراکز مجاز و استاندارد در حوزه تعمیر هارد لپ تاپ تحویل داده شود. عدم دستکاری هارد و مراجعه سریع به مرکز تعمیر هارد لپ تاپ دل، کمک شایانی در رفع اشکالات پیش آمده در هارد می کند.

 

بازیابی اطلاعات هارد لپ تاپ دل

 

بازیابی اطلاعات هارد لپ تاپ دل یکی دیگر از تخصصی ترین خدمات ارائه شده در مرکز تعمیر هارد لپ تاپ دل است. خدمات مرتبط با این بخش به دلیل حساسیت های خاص خود در پارت مجزا، به دست کارشناسان زبده، متخصص و البته امین و معتمد انجام می پذیرد. شما کاربران گرامی در صورت نیاز به بازیابی اطلاعات هارد لپ تاپ دل خود می توانید به این مرکز مراجعه کرده و شاهد بازیابی و ریکاوری کلیه داده ها و اطلاعات لپ تاپ خویش باشید. خدمات ارائه شده در این بخش به دلیل اطمینان از خبرگی و مهارت کارشناسان بازیابی و استفاده از پیشرفته ترین تجهیزات نظیر pc3000 ضمانت و گارانتی گشته است. برخی از سرویس های مرتبط با بازیابی اطلاعات هارد که با حضور در این مرکز قابل دریافت است عبارت است از: رفع مشکل شناخته نشدن هارد و شناخته نشدن فایل سیستم توسط سیستم عامل، ریکاوری اطلاعات هارد لپ تاپ در صورت عدم نمایش درست گنجایش آن، بازیابی اطلاعات هارد

 

تعمیرات رام هارد دل

تعمیر رام هارد دل را می توان مرتبط با آندسته از تعمیرات هارد دل دانست که جهت بهسازی عملکرد الکترونیکی هارد انجام می شود. همانگونه که می دانید مهمترین قسمت الکترونیکی هارد برد آن است که رابط بین هارد و سیم عامل است. در صورتی که قطعه الکترونیکی یا برد وظیفه خود را درست انجام ندهد هارد یا به طور کلی از کار می افتد و روشن نمی شود و یا قدرت تامین گردش اسپیندل موتور را از دست می دهد. با این شرایط هارد نیز به کلی شناسایی نخواهد شد. با بروز این اشکالات جهت تعمیرات هارد دل یا باید بورد را تعمیر کرد (با پیدا کردن خرابی نسبت به تعویض آن اقدام کرد) و یا با استفاده از نمونه مشابه، آنرا تعویض کرد. لازم به ذکر است که هر هارد دارای یک ROM منحصر بفرد بر روی بورد است که در صورت تعویض بورد، می بایست رام را نیز تعویض کرد. اگر خرابی رام ROM رخ دهد امکان شبیه سازی آن فقط در یک نمونه هارد امکانپذیر است – ونه بیشتر- اما اگر خرابی در دیگر بخش های بقیه بورد باشد میتوان با تعویض برد با برد مشابه هارد را مجدداً قابل استفاده کرد. سرویس های مرتبط با تعمیر رام با حضور در مرکز تعمیر هارد لپ تاپ دل قابل دریافت است.

 

شرایط تعویض و تعمیر هارد لپ تاپ دل

تعویض هارد لپ تاپ دل

نیاز به تعویض هارد لپ تاپ دل عمدتاً به دلیل عدم توجه به نکات ذکر شده جهت نگهداری صحیح از این قطعه اتفاق می افتد. بنابراین بهتر است توصیه های ذکر شده از سوی کارشناسان تعمیر هارد لپ تاپ دل در ارتباط با شیوه‌های نگهداری از این قطعه را جدی بگیرد. در هر حال، گاه در اثر برخی رویدادهای پیش بینی ناپذیر و یا بی احتیاطی های کاربران، هارد لپ تاپ دل آسیب دیده و امکان ادامه کار با آن غیرممکن می شود. از آنجایی که هارد لپ تاپ، یکی از قطعات اصلی این دستگاه است، در صورت خرابی، دستگاه عملاً بی‌استفاده شده و کاربر ناچار است در اسرع وقت جهت تعمیر یا تعویض هارد لپ تاپ دل اقدام کند. خوشبختانه غالب اشکالات پیش آمده در هارد لپ تاپ، قابل رفع است و نیاز به تعویض هارد لپ تاپ دل، کمتر پیش می آید. می افتد. در هر حال اگر هارد لپ تاپ دل شما نیز دچار اختلال در عملکرد گشته است، می توانید به مرکز تخصصی تعمیر هارد لپ تاپ دل مراجعه کرده و این قطعه از دستگاه خویش را تعویض و یا تعمیر نمایید. تعویض هارد لپ تاپ دل در این مرکز صرفاً پس از طی مراحل عیب یابی دستگاه و تأیید خرابی آن انجام می پذیرد.

 

تعمیر هارد لپ تاپ دل در انواع مدل هایی چون :

تعمیر هارد لپ تاپ دل مدل اینسپایرون 5110

تعمیر هارد لپ تاپ دل مدل وسترو 3550

تعمیر هارد لپ تاپ دل مدل اینسپایرون ان 5050

تعمیر هارد لپ تاپ دل مدل Inspiron 7577

تعمیر هارد لپ تاپ دل مدل XPS 13

تعمیر هارد لپ تاپ دل مدل XPS 15 9560

تعمیر هارد لپ تاپ دل مدل XPS

تعمیر هارد لپ تاپ دل مدل INSPIRON 7577

تعمیر هارد لپ تاپ دل مدل Inspiron 15-5570

تعمیر هارد لپ تاپ دل مدل اینسپایرون 3521

تعمیر هارد لپ تاپ دل مدل اینسپایرون 4050

تعمیر هارد لپ تاپ دل مدل اینسپایرون 3542

تعمیر هارد لپ تاپ دل مدل وسترو 1540

تعمیر هارد لپ تاپ دل مدل vostro 5471

تعمیر هارد لپ تاپ دل مدل ایکس آ ام 14 ایکس

تعمیر هارد لپ تاپ دل مدل  اینسپایرون 5521

تعمیر هارد لپ تاپ دل مدل INSPIRON 15-5566

تعمیر هارد لپ تاپ دل مدل وسترو 1540-A

تعمیر کیبورد لپ تاپ دل مدل inspiron 3168-H

کپی برداری از مطالب سایت مجاز نمی باشد. کليه حقوق اين سايت متعلق به نمایندگی رسمی دل می‌باشد.